wtorek, 1 sierpnia 2017

036. Podsumowanie miesiąca - LIPIEC 2017 rok

036. Podsumowanie miesiąca - LIPIEC 2017

Tym razem wyrobię się z podsumowaniem miesiąca, co jest wręcz zaskakujące nawet dla mnie samej! Jakoś wcześniej nie potrafiłam się zebrać w garść by podsumować miesiąc zaraz po jego skończeniu.
Pierwszy miesiąc wakacji już za nami. Niestety nie był on tak owocny jakbym chciała, ale wszystko da się nadrobić! Jeśli więc chodzi o lipiec, przeczytałam tylko trzy książk.

Przeczytałam trzy książki:
♦ Enklawa - Anna Aquirre
♦ Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
♦ Ponad wszystko - Nicola Yoon

Po za książkami, które wymieniłam podchodziłam do czterech innych książek. Niestety nie mogłam przez nie przebrnąć, a są to:

♦ Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes 
Sama nie wiem co myśleć o tej książce. Przeczytałam niepełna 1/3 całości, ale nie potrafiłam przebrnąć dalej. Może po prostu brakowało mi Willa? Możliwe. Na pewno denerwowała mnie Louisa, ja na prawdę jestem w stanie zrozumieć, że ona tęskni za Willem i rozpacza, ale... nie. Zdecydowanie nie, część książki, którą przeczytałam zadziałała na mnie tak depresyjnie, że nie potrafiłam się przełamać. No i pojawienie się pewnej osoby w książce było wbrew pozorom do domyślenia się. Jak na razie, chyba nie sięgnę po kontynuację "Zanim się pojawiłeś". Niestety.

♦ Metro 2033 - Dmitry Glukhovsky
Po przeczytaniu Enklawy miałam ochotę na jakąś fajną i ciekawą powieść post-apo. Mój wybór padł na Metro 2033, słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii, ludzie zachwycali się nią. Niestety mimo szczerych chęci, jestem na nie, jeśli chodzi o tę pozycję. Zrezygnowałam po kilku rozdziałach, choć z tego co pytałąm i się dowiedziałam, akcja rozwija się z czasem i zaczyna być ciekawiej. Niestety nudne opisy jakie uraczyły mnie przez te kilka rozdziałów, skutecznie mnie odrzuciły. Jak w ciagu dwóch godzin potrafię przeczytać sporo, tak przez dwie godziny przeczytałam ok 30 stron - musiałam po kilka razy czytać to samo, by załapać sens. Może jestem na to za stara? Kto wie.

♦ Ogniste oczyszczenie - Francesca Haig
Umm... Opis książki był obiecujący. Na świecie rodzą się tylko bliźnięta. Jedno jest alfą, drugie omegą.  Jeno panem, drugie wygnańcem. Zapowiadała się ciekawa lektura. Niestety tylko zapowiadala się. Tym razem odrzuciła mnie narracja książki, pierwszoosobowa pisana w czasie obecnym i przeszłym (wspomnienia głównej bohaterki). Sama para głównych bohaterów była denerwująca, choć nie do końca wiem dlaczego. Kolejna pozycja, której nie przeczytałam.

♦ Sługa kości - Anne Rice
Czytałam tę książkę kilka lat temu i wtedy byłam zachwycona historią w niej zawartą. Chciałam ją odświeżyć, przypomnieć sobie, po raz kolejny podejść do twórczości Anne Rice. Możliwe, że fakt, że znam książkę, wiem co się w niej stanie (w teorii wiem), utrudniał mi czytanie. Sama na prawdę nie wiem, ale nagle książka wydała mi się sztywna i nudna.

Jak widać jestem dość wybrednym czytelnikiem, może kiedyś podejdę jeszcze raz do wyżej wymienionych pozycji. Kto wie.

Po za ksiązkami, które przeczytałam, głównie  spędziłam lipiec nad serialami i filmami. Miałam obejrzeć "Ponad wszystko", niestety kiedy ja chciałam iść na film, ten przestał być już puszczany #smutno. 
Obejrzałam za to film "Aż do kości" z Lily Collins. Jest to film opowiadajacy historię anorektyczki. Muszę przyznać, że byłam pod wrażeniem po obejrzeniu tego filmu - nie nadaje się on jednak dla wszystkich, niemniej jednak polecam #PietrovaMistrzRecenzji.
Seriale, które pochłonęłam w tym miesiącu to:

♦ 2 sezony "Lucifer"
♦ 1 sezon "Daredevil"
♦ pół najnowszej serii "Doctor Who"

Miesiąc był średni jeśli chodzi o książki, jednak pod znakiem seriali jestem zadowolona z siebie ;)
Mam nadzieję, że sierpień będzie dużo lepszy.

Love, Pietrova. ♥

1 komentarz:

  1. Daredevil i Aż do kości mam w planach na ten miesiąc <3
    Pozdrawiam
    https://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA